۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۰۲۰۵۵
امام جمعه هویزه:

وضعیت شهر رفیع و روستا‌های تابعه نامطلوب است         

وضعیت شهر رفیع و روستا‌های تابعه نامطلوب است         
امام جمعه هویزه گفت: وضعیت شهر رفیع و روستا‌های تابعه هویزه چندان مطلوب نیست.
حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به وجود سیلاب‌های رود کرخه و همچنین سیل بهمن ماه ۹۷ اظهار داشت: وضعیت شهر رفیع و روستا‌های تابعه هویزه چندان مطلوب نیست و طی بازدید‌های میدانی از روستائیان خواستار خروج از خانه‌ها شدیم.

امام جمعه هویزه بیان داشت: برخی از روستائیان با احشام و وسایل شان در کمپ‌های تعیین شده، هویزه استقرار پیدا کردند از سوی دیگر متأسفانه مشکل خدمت رسانی به خانواده‌ها و مناطق سیل زده مشهود است.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه عنوان داشت: با توجه به بارندگی و وزش باد شدید، برق برخی از مناطق قطع و تیر‌های برق شکست که در این باره نیرو‌های اداره برق به رفع قطعی پرداختند.

حجت الاسلام حمزه نژاد با بیان اینکه نیازمند نیرو‌های متخصص و معین از سایر استان‌ها و شهرستان‌ها هستیم، افزود: با توجه به گستردگی شهرستان هویزه نیازمند رسیدگی بیشتر هستیم؛ البته حوزه علمیه شهرستان و دفترامام جمعه نیز در حد توان خدماتی ارائه کردند.

وی ادامه داد: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، ضمن توزیع هدایای رهبری، تغذیه همه کمپ‌ها و نیرو‌های خدماتی تأمین شده همچنین آشپزخانه مرکزی برای سیل زدگان در حوزه علمیه رضویه مستقر است.

امام جمعه هویزه خاطرنشان کرد: مواد اولیه پخت و پز را ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت و گروه‌های جهادی تأمین کردند و روزانه اقلام مورد نیاز در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه با بیان اینکه اقلام بهداشتی با همکاری نهاد‌ها و ادارات تهیه شده است، تصریح کرد: با توجه به قطع شدن و زیر آب رفتن تأسیسات روستایی، ستاد اجرایی فرمان امام متکفل تهیه آب آشامیدنی شده و در این باره به بهترین شکل ممکن عمل کرده است.

حجت الاسلام حمزه نژاد با بیان احتمال شدت سیل گفت: به امکانات و کمک بیشتری برای مقابله نیازمند هستیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات